سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت شخصی مهران حداد__M.Haddad personal website
سکوت کن برای تفکر......نگاه کن برای عبرت 

رابطه  بحران اقتصادی در اروپا و  میزان خلاقیت و نوآوری

 

با وجود بحران اقتصادی در اروپا، میزان خلاقیت و نوآوری در این قاره همچنان رو به افزایش است.در سال 2012 تعداد اختراعات ثبت شده در مرکز ثبت اختراعات اروپا که از 38 کشور ارسال شده بود رشد قابل توجهی داشت .

مرکز ثبت اختراعات اروپا با 7000 کارمند یکی از بزرگترین مؤسسات اروپایی محسوب می شود و هدفش تقویت همکاری بین کشورهای اروپایی در زمینه ثبت اختراعات است.

خبررشد قابل توجه اختراعات توسط “بنویت باتیستلی“، رییس مرکز ثبت اختراعات اروپا در بروکسل اعلام شد و برای توسعه فن آوری اروپا بسیار دلگرم کننده بود.آقای باتیستلی می گوید: “ما خبرهای خوبی برای اقتصاد اروپا داریم. در سال 2012 این اداره دویست و پنجاه و هشت هزار تقاضای ثبت اختراع دریافت کرده است که 5/8 درصد بیشتر از آمار سال 2011 می باشد و این فرصتی است برای شرکتهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی که به سرمایه گذاری های جدید وتولید محصولات جدید بپردازند. این بهترین فرصت برای خروج از بحران است”.

به گفته آقای باتیستلی در سال 2012کشور آلمان چهارده درصد مجموع اختراعات را به خود اختصاص داده است و در رتبه اول قرار دارد. پنج درصد اختراعات نیز به کشور فرانسه تعلق دارد و این کشور در جایگاه دوم قرار می گیرد. سوییس، انگلستان و هلند نیز رتبه سوم را دارند.
آقای باتیستلی در ادامه گفت :” ما فهرست ده شرکت برتر که در زمینه نوآوری بسیار فعال هستند را نیز اعلام کرده ایم. بر اساس این لیست، امسال برای اولین بار شرکت غیر اروپایی سامسونگ بالاترین میزان ثبت اختراعات را به خود اختصاص داده است. زیمنس در جایگاه دوم قرار دارد و کمپانی بوش نیز رتبه سوم را کسب کرده است. در میان ده شرکتی که بالاترین رتبه ها را به خود اختصاص داده اند، چهار شرکت اروپایی، چهار شرکت آسیایی، و دو شرکت نیز آمریکایی هستند”.

 

 

 


[ دوشنبه 92/1/26 ] [ 12:26 صبح ] [ مهران حداد ] [ نظرات () ]
.: Weblog مهران حداد :.

درباره وبلاگ

سلام به دوستانی که به وبلاگم اومدن،براتون ارزوی شادی و آرامش همیشگی دارم.خدایا انگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که کسی به وجد نیاید از نبودنم.
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 516210